RSS
niedziela, 02 sierpnia 2015
zycie codzienne kolo St Paul

środa, 29 kwietnia 2015
27 04 1979

czwartek, 16 kwietnia 2015
5m ode mnie w robocie stoi ten POD

I jeszcze pachnie rozmową którą właśnie skończyłem.
To podanie ręki. Z tą samą osobą rozmawiałem w innym PODzie
w kwietniu zeszłego roku. Jak inna była tamta rozmowa.
Byłem tak zmęczony wtedy i dziś że choć wielki sukces to jest mi to obojętne.

środa, 11 lutego 2015
Kentish Town, Bracknell i Brentford

Nie musiałem tam jeździć.
Pojechałem bo nie ufałem.
Byłem też w tv sky.com z wizytą.

czwartek, 15 stycznia 2015
widok z kuchni

ciesze sie ze znowu pisze tego bloga bo ostatnio tylko a facebooku wrzycam cos.
ale sa rzeczy ktore nie moge/nie chce tam dawac

środa, 29 października 2014
To byla chwilowa przerwa

Juz za kilka dni wrzuce zdjecia z ostatnich 2 miesiecy.
Bedzie tego duzo.

niedziela, 31 sierpnia 2014
Slowacja .. ile miast juz nie pamietam chyba 4-5

Dobrze ze chcialo mi sie wtedy wyjsc z kawiarni.
Nic nie musialem robic. To bylo 8 sierpnia.

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 54